3 sisteme de expunere utile pentru orice agentie de turism

Pandemia de coronavirus a adus cu ea restrictii de deplasare si conceptul de distantare sociala, elemente ce au afectat extrem de puternic activitatea tuturor agentiilor de turism. Avand in vedere faptul ca, in curand, aceste impedimente vor disparea iar activitatea economica se va relansa, este foarte important ca o agentie de turism sa se relanseze in business si sa capete cat mai multa vizibilitate pentru ca vara “sta sa bata la usa”.

Prin urmare, sistemele de expunere joaca un rol extrem de important in strategia de marketing si nu ar trebui sa lipseasca nici unei agentii de turism care doreste sa ajunga cat mai aproape de publicul tinta si sa comunice informatii de interes.

Specialistii in marketing si promovare pun accent pe folosirea urmaoarelor trei sisteme de afisaj.

  1. Standurile pentru brosuri

Un sistem de expunere foarte util este reprezentat de standurile pentru brosuri si cataloage. Fie ca este plasat intr-un centru comercial, alaturi de un steag vela sau de o caseta luminoasa textila, standul pentru brosuri permite oferirea de materialele de promovare clientilor si ordonarea logica a acestora. Pentru o agentie de turism este foarte important sa puna la dispozitia publicului tinta materiale cu informatii suplimentare cu privire la ofertele sau pachetele de vacanta oferite.

Se poate opta pentru un stand pentru brosuri clasic, din plexiglas, pliabil sau pentru un model modern, cu suport pentru tableta si print textil. Un stand suport pentru tableta, cu personalizare din material textil este un sistem usor de montat, realizat din elemente din aluminiu interconectabile click si care beneficiaza de personalizare cu print pe material textil, la calitate fotografica.

Sistemul de prindere conceput special pentru tableta suporta device-uri cu o inaltime intre 12,5 si 24 cm si se ataseaza de structura dupa ce print-ul a fost montat. Avand in vedere ca, pentru domeniul turistic, fotografiile si materialele video de prezentare sunt elemente de impact, ce pot creste semnificativ sansele de vanzare acesta reprezinta un sistem de expunere ce nu ar trebui sa ii lipseasca nici unei agentii de turism ce doreste sa isi creasca vizibilitatea si volumul vanzarilor.

  1. Casete luminoase textile

Casetele luminoase cu print textil si talpi de sustinere reprezinta o solutie inteligenta de promovare. Ele sunt potrivite pentru companiile care isi doresc sa foloseasca produse publicitare de dimensiuni medii, fara imbinari vizibile, care nu se sifoneaza si nu fac cute. Agentiilor de turism le ofera un plus de valoare deoarece au un impact vizual puternic datorita culorilor vii si intense. In acest mod, se poate apela la o grafica speciala, cu prezentarea unor locatii si oferte care sa fie irezistibile pentru audienta. In plus, atunci cand se doreste schimbarea campaniei, se pastreaza structura iar materialul textil poate fi schimbat si de catre agentii de turism sau agentii de vanzari, fara a necesita cunostinte tehnice speciale.

Cele mai noi modele de casete luminoase au un profil slim, cu cadru de aluminiu si sunt dotate cu talpi de sustinere ce ofera o stabilitate foarte buna a sistemului de expunere si o uniformitate completa a luminii, fara a fi suprimata intensitatea led-urile. In acest mod, se asigura un unghi de reflexie potrivit al modului de led, fara pete, umbre sau alte imprefectiuni, imaginile integrate in cadrul designului fiind, cu adevarat, puse in valoare.

Modelul standard este de 1x2m insa pot fi realizate si dimensiuni personalizate, in functie de nevoi si cerinte. Montarea casetelor luminoase LED se face cu multa usurinta, fara a necesita cunostinte tehnice sau unelte speciale si durand aproximativ 5 minute.

  1. Steaguri vela personalizate

Un steag vela personalizat completeaza cele doua sisteme de expunere prezentate anterior. El poate fi plasat in spatiul exterior, in fata agentiei de turism, cu scopul de a atrage atentia trecaturilor aflati la distanta sau intr-un spatiu interior (spatiu expozitional, magazin, hipermarket, etc), alaturi de un stand de brosuri. Se gaseste in forme (lacrima, pana, dreptungi) si marimi (S,M,L,XL) diferite astfel incat sa poata fi usor personalizat.

In ceea ce priveste designul, un steag vela ofera spatiu suficient pentru personalizarea mesajului, in cadrul design-ului putand integrand logo, imagini, text sau o combinatie intre acestea astfel incat impactul sa fie maxim.

Chiar daca a fost o perioada dificila si relansarea activitatii este o provocare, orice agentie de turism ar trebuie sa se orienteze atat catrea promovarea online cat si catre cea offline. Orice ocazie de a ajunge la publicul tinta este bine sa fie folosita corespunzator iar pentru promovarea offline sisteme de expunere precum caseta luminoasa textila, steag vela sau stand pentru prosuri ofera un forte bun raport calitate-pret-rezultate.