Vrei sa iti promovezi produsele sau site-ul ?

Nu este deloc o practica neobisnuita sa apelezi la un profesionist pentru a-ti redacta advertoriale SEO pe care sa le incluzi intr-o campanie de promovare. Din contra, este chiar indicat sa apelezi la o agentie, chiar si la un freelancer foarte bine cotat pe piata. Este recomandat tocmai datorita faptului ca in calitate de antreprenor nu ai intotdeauna timpul necesar pentru a te ocupa personal si de toate aspectele care tin de promovarea afacerii.

Daca ai decis ca este timpul sa investesti intr-o campanie de advertoriale SEO atunci trebuie sa te asiguri ca stii ce cumperi. Este foarte usor sa cazi in capcana asa – ziselor ferme de link-uri sau advertorialele sa nu fie la calitatea asteptata.

Lucruri pe care trebuie sa le bifezi inainte de a publica advertoriale SEO

Inainte de a apela la o agentie specializata sau chiar si la un freelancer care se ocupa de redactarea de advertoriale SEO trebuie sa te asiguri ca acesta este de calitate si va fi publicat pe site-uri si blog-uri unde gasesti publicul tinta.

Dupa ce ai facut toate verificarile necesare si ai definitivat lista de site-uri si blog-uri pe care urmeaza sa publici articolele urmatorul pas este sa verifici regulamentul si conditiile specifice de publicare. Daca este vorba despre un site sau blog de calitate ti se va specifica in mod exact care sunt conditiile pentru a putea publica un articol.

Pentru a fi sigur ca ai ales corect site-urile trebuie sa citesti cu atentie regulamentul de publicare sau sa ceri detalii tehnice cat mai concrete despre continut precum: persoana desemnata sa realizeze aceste advertoriale SEO, numarul minim sau maxim de cuvinte sau caractere, numarul de link-uri catre site-ul promovat si daca acestea sunt ,,nofollow” sau ,,follow”, durata aproximativa a indexarii, daca esti conditionat sa integrezi pe site-ul promovat un link catre site-ul sau blog-ul unde a fost publicat articolul (aspect care este de evitat), daca in articol vor fi integrate si alte link-uri de catre editorii sau detinatorii portalului respectiv si daca permit personalizarea la nivel de meta tag-uri si URL, daca permit integrarea de imagini sau clipuri video.

De asemenea, trebuie sa te asiguri ca site-ul pe care sunt publicate articolele sunt optimizate si pentru dispozitivele mobile. Acest lucru este esential deoarece majoritatea utilizatorilor citesc articole de pe smartphone sau tableta.

Toate acestea reprezinta informatii importante pe care trebuie sa le cunosti inca de la inceput si trebuie sa iti fie furnizate astfel incat sa poti crea campania de advertoriale eficient.

Apeleaza la o agentie specializata pentru a obtine rezultate pe termen lung .

Atunci cand pornesti o astfel de campanie pe cont propriu totul poate sa fie destul de complicat intrucat vor exista intotdeauna o multime de verigi lipsa, mai ales daca redactarea de advertoriale nu este un talent al tau.

Cel mai bine este sa apelezi la o agentie specializata in redactarea de advertoriale SEO si care poate sa le incorporeze in campanii gandite inteligent astfel incat afacerea ta sa fie vazuta intr-o lumina buna.