Ce strategii adopti pentru o optimizare SEO pentru Google?

In 2019 Google actualizat algoritmul sau si a introdus un update numit E-A-T, Expertise, Authoritativeness Trustworthiness, care a schimbat foarte mult modul in care arata o optimizare SEO pentru Google. Cu alte cuvinte Google va favoriza in afisari doar site-urile care demonstreaza ca au subiecte documentate si care au continut relevant si cu un grad mare de acuratete. In acest context cum se va putea face optimizarea SEO pentru motorul ce cautare cel mai celebru din lume?

Optimizare seo google                                     

Intr-un scenariu ideal o optimizare SEO din 2020, adaptata schimbarilor facute de Google, va incepe cu optimizari facute cu gandul la intentia utilizatorilor. In loc sa tot repetam un cuvant cheie la nesfarsit intr-un text fad va trebui sa concentram intreg textul pe cuvantul cheie respectiv, sa avem grija sa fie relevant si integrarea sa fie cat mai naturala. Cuvintele cheie care vor aparea in fiecare text postat vor trebui sa fie alese in functie de topicurile aparute si vor fi distribuite uniform in toata masa textului.

Cresterea autoritatii va fi posibila si obligatorie printr-o optimizare SEO bazata pe link-uri ce trimit spre site, link-urile externe cu alte cuvinte. Autoritatea continutului unui site va creste exponential cu cea a site-urilor care trimit spre respectiva pagina web. Cu cat mai multe link-uri de la site-uri importante care trimit spre site-ul propriu, cu atat va fi si traficul mai bun si ROI-ul in crestere. Diversitatea backlink-urilor este de asemenea foarte importanta daca vrem sa optimizam continutul site-ului pentru Google si modificarile facute la algoritmul sau. Nu trebuie sa avem link-uri care vin doar dinspre anumite site-uri mereu, trebuie sa cautam tot felul de site-uri si persoane cu autoritate care sa ne sprijine in atingerea traficului organic dorit.

Fiecare site care va trimite spre site-ul tau trebuie sa aiba un ranking foarte bun al domeniului sau, Google e foarte atent la aceste aspecte, putem verifica usor rankingul de domeniu cu tool-uri online sau putem cere ajutorul agentiilor seo de tipul WiseVision pentru optimizari de calitate si cat mai rapide.

Cat despre link-urile interne, la o optimizare SEO pentru Google ele trebuie sa aiba cuvinte cheie relevante, structura simpla si usor de integrat, de inteles, relevanta prin raportarea la domeniu, la tematica site-ului. E bine ca fiecare link intern sa trimita in mod logic spre alte parti ale site-ului care ar putea sa ii ajute cumva pe clienti.

Personal brandingul va fi important pentru a avea un site optimizat pentru Google, el se poate obtine usor printr-o optimizare SEO atenta bazata si pe review-uri si testimoniale de la clienti care au mai interactionat cu produsele si cu serviciile respective. WiseVision are specialisti care sunt pregatiti mereu sa va ajute sa obtineti cele mai bune si mai interesante testimoniale, toate paginile site-urilor vor fi optimizate si monitorizate in asa fel incat tot site-ul va avea trafic de calitate si rezultate eficiente pe termen lung.

Promovare seo Bucuresti

Prezenta permanenta pe social media si promovarea seo de calitate vor fi de baza daca vrem sa avem site-urile optimizate pentru Google. Agentiile seo care au servicii de promovare seo Bucuresti vor incerca sa implementeze cele mai bune strategii pentru a avea sharing de calitate pe toate retele de socializare populare si pentru a determina clientii sa impartaseasca si cu altii articole sau produse si puse la dispozitie pe site.

In promovarea seo pentru un site adaptata la cerintele Google din 2020 va intra si biografia autorului, sursa informatiilro va avea un impact semnificativ asupra partii de expertiza vizata de noile update-uri de la Google. Biografiile vor contine texte optimizate seo, numele complet, real, fotografii, toate detaliile relevante despre experienta autorului respectiv. Un link spre conturile de social media poate fi util si va ajuta enorm optimizarile seo facute pentru toate tipurile de site-uri care isi doresc sa tina pasul cu Google.

Nu iti poti da seama de toate rezultatele optimizarilor pentru Google decat daca folosesti si intrumente seo specializate pentru monitorizare si rafinarea campaniilor seo. Un seo tool, tool-uri de seo rank tracking, serp tracking toate pot fi de mare folos atunci cand iti doresti sa vezi in timp real cat de bine ai optimizat pentru Google. Fiecare instrument din cele enumerate iti permite sa vezi ce e bine sa modifici, stii ce ai de facut pe viitor si optimizezi campaniile seo foarte usor, fara efort si fara bugete foarte mari.